Tak, nasz klient otrzymuje mailowe potwierdzeniem wysyłki wraz z numerem listu przewozowego.
W porozumieniu z zamawiającym możemy zrealizować wysyłkę do krajów Unii Europejskiej. Prosimy o kontakt e-mailowy w celu ustalenia kosztów dostawy. Koszt dostawy jest uzależniony od państwa, do którego będzie kierowane zamówienie.
Tak, jest możliwość płatności kartą w naszym sklepie.
Należy skorzystać z naszej wyszukiwarki dostępnej na stronie głównej dymosklep.pl
Proponujemy specjalistyczne drukarki typu Rhino lub Dymo XTL
W tym przypadku najlepiej sprawdzają się drukarki typu Label Writer
Jeśli planujesz flagować kable najlepiej sprawdzą się tu taśmy winylowe lub nylonowe. Są bardzo elastyczne. Jeśli natomiast planujesz użyć materiału termokurczliwego to proponujemy rurki termokurczliwe Rhino lub XTL.
Tak, nawet podstawowe taśmy Dymo D1 są odporne na wilgoć oraz promieniowanie UV, nie blakną, nie łuszczą się. Lepszym rozwiązaniem jest użycie taśm specjalnych Rhino czy XTL: winylowe, poliestrowe czy nylonowe. Wytrzymują temperaturę od -18 stopni aż po 90 stopni Celsjusza. Charakteryzują się również odpornością na rozpuszczalniki i substancje chemiczne. Są również odporne na wilgoć.
Niestety nie, Dymo produkuje już zwymiarowane 30 rodzajów etykiet.
Tak, są to etykiety określone jako Durable. Są odporne na wodę, rozpuszczalniki, oleje i temperaturę od -18 do 50 stopni. Pasują do drukarek typu Label Writer.
Nie, Dymo opracowało technologię druku termosublimacyjnego, dzięki czemu napis jest wyraźny, nie blaknie i nie potrzebuje żadnych dodatkowych akcesoriów do druku.
Do zadań elektroinstalacyjnych polecamy serię Label Manager. Natomiast do zadań przemysłowych najlepiej nadają się drukarki Rhino lub XTL.
Tak. Jeśli natomiast potrzebujesz najnowszego oprogramowania lub posiadasz samą drukarkę należy skorzystać ze strony producenta Dymo.com. Można pobrać najnowszą wersję oprogramowania Dymo label.
Tak, najczęściej jest na nie oddzielny klawisz.
Nasz sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie. Inne miasta obsługujemy z pomocą kurierów oraz Poczty Polskiej.
Nasz sklep stacjonarny znajduje się w Warszawie przy Al. Niepodległości 58. Mieści się tylko 160 metrów od metra Wierzbno. Wejście do sklepu znajduje się od strony Al. Niepodległości. Do dyspozycji Klientów udostępniamy parking: nieduży, bezpłatny, na 2-3 samochody dostępny bezpośrednio przy lokalu.
Termin realizacji zamówień jest uzależniony od kilku czynników: formy płatności, sposobu dostawy, dostępności produktów lub czy produkt jest grawerowany czy nie. Przykładowo, jeżeli produkt jest dostępny w naszym sklepie, wysyłkę takiego zamówienia realizujemy w ciągu 24h (przy formie płatności za pobraniem lub online, bądź od zaksięgowania środków na naszym koncie w ciągu 24h). W przypadku, jeśli towar nie jest dostępny w naszym magazynie, czas realizacji zostanie wydłużony a klient zostanie poinformowany o opóźnieniu. Informację o czasie realizacji zamówienia można uzyskać również telefonicznie, podając wybrane produkty.
Rabaty są ustalane indywidualnie. Są uzależnione od modeli produktów i zamawianej ilości. Informacji o możliwym rabacie udzielimy drogą mailową.
Nie wymagamy założenia konta. Niezbędne jest jedynie prawidłowe wypełnienie formularza wysyłkowego.
Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie, pod warunkiem, że zamówienie jest realizowane za pobraniem. W innych przypadkach wymagamy zakupów przez naszą stronę www.dymosklep.pl lub poprzez kontakt e-mailem.
Zamówienie możemy złożyć na trzy sposoby: online, telefonicznie, lub e-mailowo.
Tak, Dymosklep wystawia faktury VAT zarówno w sklepie stacjonarnym jak i internetowym. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, prosimy o wypełnienie odpowiednich danych w koszyku lub podanie ich obsłudze sklepu stacjonarnego.
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dłużej pracujemy w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Natomiast zamówienia internetowe przyjmujemy całą dobę, 7 dni w tygodniu.
W przypadku nie otrzymania e-mailowo potwierdzenia zamówienia, prosimy o sprawdzenie swojej poczty w folderze spam. W innym wypadku, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy ze sklepem w celu sprawdzenie poprawności wpisanego w formularz adresu e-mailowego.
"Jeśli towar nie został jeszcze wysłany, zamówienie można anulować. W takiej sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny ze sklepem. W przypadku już opłaconego zamówienia należność zostanie Państwu zwrócona na konto. Natomiast jeśli towar został już wysłany konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem."""