Zakupy w Dymosklepie są bardzo proste i składają się z 3 prostych kroków
Krok 1 - wybór produktów w Dymosklepie
Produkty dostępne w Dymosklepie można wybierać korzystając z górnego menu (Drukarki, etykiety, taśmy itp..)
Po wybraniu grupy produktowej pojawia się lista, którą można doprecyzować korzystajać z filtrów (np rozmiar, kolor itp.) po lewej stronie.
Można również wpisać w wyszukiwarkę interesujący Cię produkt np drukarka etykiet.
Jeśli natomiast nie wiesz co wybrać z bogatej oferty Dymo na drukarki lub taśmy skorzystaj z naszej intuicyjnej wyszukiwarki: szukam drukarki/szukam taśmy
Krok 2 - złożenie zamówienia w Dymosklepie
Jeżeli podjąłeś decyzję o zamówieniu produktu (np.: drukarka dymo etykiet LabelWriter 450), naciśnij przycisk "Do koszyka". W prawej kolumnie pod napisem "Twój koszyk" zobaczysz listę produktów, które się w nim znajdują (np.: drukarka etykiet LabelWriter 450), kwotę do zapłaty za nie i wartość całego zamówienia. Jeśli skompletowałeś koszyk i wiesz, co chcesz zamówić, zatwierdź zamówienie, klikając "Zamawiam".
Krok 3 - zapłata i dostarczenie towaru
W e-mailu, który otrzymasz znajdziesz wszelkie niezbędne dane do dokonania wpłaty za zamówiony towar. Każde zamówienie posiada swój unikalny nr zamówienia, na kóry możesz sie powołać podczas kontaktu z nami. Zamówiony towar wysyłamy kurierem lub pocztą po otrzymaniu wpłaty na nasze konto lub towar wysyłamy za pobraniem. Razem z towarem otrzymasz fakturę/dowód zakupu.
GWARANCJA
Wszystkie produkty firmy DYMO - LabelWriter, LabelManager, Rhino i XTL - objęte są dwuletnim okresem gwarancyjnym. Pamiętaj aby zachować dowód zakupu drukarki!.
ODBIÓR OSOBISTY
Zapraszamy również po odbiór osobisty produktów Dymo do naszego biura handlowego przy al. Niepodległości 58 (dokładny adres podany jest w kontakcie). Odbierać można codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 17.00 po uprzednim kontakcie telefonicznym. Dokonując zakupów mogą Państwo wybrać najdogodniejszą w danej chwili formę płatności: